دانلود آهنگ اشوان به نام ذره ذره

دانلود آهنگ اشوان به نام ذره ذره

دانلود آهنگ اشوان به نام ذره ذره

دانلود آهنگ اشوان به نام ذره ذره

دانلود آهنگ اشوان به نام ذره ذره
دانلود آهنگ اشوان به نام ذره ذره
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ اشوان به نام ذره ذره

دانلود آهنگ جدید اشوان به نام ذره ذره

Download New Music AshvanZare Zare

اشوان ذره ذره

اشوان ذره ذره

بعد یه عمری سرسری تورو چشم من دید
زیر چشمی خندید خب دل مام لرزید
نمیدونم واسه این دل پر توقعمه یا توهمه
ولی حسم عجیبه و پام رو پام بند نیست
بدو و یه کاری بکن که قلب من آشوبه
یه چیزی تو قلب من هی صبح تا شب میکوبه
فکر کردم دلم سنگ شده پس چرا بازم تنگ شده
بدو بیا که سرت تو شهر جنگ شده

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 116
سه شنبه 13 تیر 1402 ساعت: 21:00
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش