دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام نمیاد رو دستت

دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام نمیاد رو دستت

دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام نمیاد رو دستت

دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام نمیاد رو دستت

دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام نمیاد رو دستت
دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام نمیاد رو دستت
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام نمیاد رو دستت

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام نمیاد رو دستت

Download New Music Yousef ZamaniNemiad Roo Dastet

یوسف زمانی نمیاد رو دستت

یوسف زمانی نمیاد رو دستت

تو حتی قهر کنی با من باز میام دنبال تو
حتی زنگم نزنی من میگیرم شمارتو
تو دیگه دیوونه بازی در نیار برای من
این همه خوبی رو نذار کنار یه اشتباه من
میدونی وقتی ندارمت تو دلم جنگ جهانیه
پرچم سفیده تو دستم آخه نداشتن تو جنگ روانیه

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 5
یکشنبه 27 خرداد 1403 ساعت: 20:41
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش