دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام نفس

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام نفس

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام نفس

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام نفس

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام نفس
دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام نفس
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام نفس

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام نفس

Download New Music Mehdi AhmadvandNafas

مهدی احمدوند نفس

 مهدی احمدوند نفس

هر کی به جز تو اومد به چشم نیومد هی اومدم دلو عقب بکشم نیومد
شاه دلم دلیل عشقی تو واسه دلم پرته به تو همه هوش و حواس دلم
چشمات یه حالتیه خماره جنگه سرت همه جا خب آره
نمیدونی دوریت چی به سر من میاره عشقت یه چیزی مث قماره
نفسم به تو بنده عزیزم با تو گریه میخنده عزیزم
تنم از تب عشق تو داغه یخ قلب من آب شده باهات

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید .

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ نفس متن آهنگ نفس مهدی احمدوند مهدی احمدوند نفس


تعداد بازديد : 76
سه شنبه 08 مرداد 1398 ساعت: 19:33
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش