دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام طاق ثریا

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام طاق ثریا

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام طاق ثریا

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام طاق ثریا

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام طاق ثریا
دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام طاق ثریا
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام طاق ثریا

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام طاق ثریا

Download New Music Mohsen ChavoshiTaghe Soraya

محسن چاوشی طاق ثریا

محسن چاوشی طاق ثریا

من جلد تو هستم بر بام تو هستم تو شمس منی من خورشید پرستم
مغرب همه اندوه اندوده غروبت ای قبله مشرق ثنا گوی تو هستم
ای نای گلویت همچون نی داوود حکم آن چه تو گویی من لال تو هستم
گنجشک گلویم شرح است چون منصور بر دار تو هستم غربال تو هستم
بر دار تو هستم غربال تو هستم ...
حیران تو گردند آن کس که بدیدت آن دم چو برفتی صد بار شهیدت

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ طاق ثریا دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ های محسن چاوشی طاق ثریا متن آهنگ طاق ثریا محسن چاوشی محسن چاوشی


تعداد بازديد : 118
پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 ساعت: 18:50
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش