دانلود آهنگ دانوش به نام ابدا اصلا

دانلود آهنگ دانوش به نام ابدا اصلا

دانلود آهنگ دانوش به نام ابدا اصلا

دانلود آهنگ دانوش به نام ابدا اصلا

دانلود آهنگ دانوش به نام ابدا اصلا
دانلود آهنگ دانوش به نام ابدا اصلا
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ دانوش به نام ابدا اصلا

دانلود آهنگ جدید دانوش به نام ابدا اصلا

Download New Music DanooshAbadan Aslan

دانوش ابدا اصلا

دانوش ابدا اصلا

یه کاری کردی ‌با چشات کسی نمیاد به چشم
میدم یه نقاشی‌ ازون چشمای تو بکشن
خوشگل من دلتو زودی بده من
بگیر‌ حرف منو طفره نرو بیا جا شو‌ صاف تو دل من
بببین راستشو‌ بخوام بهت بگم اصلا قرار نبود عاشق بشم
زودی به دلم نشستی ببین چقد میخوادت دلم

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

ابدا اصلا پخش آنلاین موزیک دانلود آهنگ ابدا اصلا دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ های دانوش دانوش متن آهنگ ابدا اصلا دانوش


تعداد بازديد : 35
چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت: 13:11
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش